Skip to main content

Bij Geen Blad voor de Mond zijn we trots op wat we maken. En dat delen we graag. Bijvoorbeeld met ‘het artikel van de maand’ en ‘het ontwerp van de maand’. Deze keer het drietalige bedrijfsmagazine van LINKIT.

Een nieuwe profilering en strategische veranderingen. Waar LINKIT eerder voornamelijk bekend stond als detacheerder en recruiter in de IT-branche, is het bedrijf inmiddels al een tijdje een partner in het bedenken en uitvoeren van IT-oplossingen voor klanten. Met een eigen bedrijfsmagazine houdt LINKIT relaties en medewerkers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de organisatie.

De slogan van LINKIT is ‘Building IT together’. Daarmee benadrukt LINKIT dat het in samenwerking met de klant altijd tot de gewenste IT-oplossing komt. De titel van het bedrijfsmagazine spreekt daarom voor zich: ‘Together’. Samenwerken is een van de belangrijkste pijlers. Intern, maar ook extern. Ook voor de realisatie van het magazine zocht LINKIT daarom een externe specialist. Er werd een pitch uitgeschreven en de gewenste bladenmaker werd gevonden in Geen Blad voor de Mond.

personeelsmagazine LINKIT

Nationaliteiten

LINKIT is een bedrijf met medewerkers van verschillende nationaliteiten die verspreid over het hele land werken. Dat maakt een gezellig gesprek aan de koffietafel vaak lastig. Een magazine voor medewerkers, maar óók voor relaties, biedt uitkomst om toch meer van elkaar te weten te komen en te leren van de cases die spelen. Together verschijnt in het Engels, Nederlands en Duits. En die meertaligheid vraagt méér dan alleen een vertaalde tekst in laten lopen. Zo houden we bij het schrijven rekening met cultuurverschillen, maar zorgen we ook dat de voorbeeldcases aansluiten bij de belevingswereld van de buitenlandse medewerkers en relaties. Van artikelen over smart parking voor FC Utrecht tot de ontwikkeling van een applicatie voor tijdsregistratie bij Schwarz. Together brengt mensen letterlijk samen.

personeelsmagazine LINKIT

Call-to-action

Een digitaal bedrijf in een digitale wereld met een fysiek magazine. Wat ontbreekt daar nog aan? Juist, iets digitaals. Met QR-codes weten we de link te maken tussen offline en online. De codes vind je op meerdere plekken in het magazine. Ze linken naar achtergrondinformatie en tips en nemen je mee naar de digitale wereld van LINKIT. Want een magazine op papier of niet, de digitale wereld buitensluiten is uiteraard geen optie bij een bedrijf als LINKIT.

personeelsmagazine LINKIT

Inspiratie opgedaan of benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

We gebruiken cookies om uw ervaring met deze site te verbeteren.