Subsidietrajecten in de bouwsector. Al jaren is Boy Peters er succesvol mee. Steeds meer sectoren sluiten aan, waardoor zijn oude bedrijfsnaam ‘Bouwsubsidie’ niet meer past.
Een jubileumboek volgens beproefd recept
Bakkerij Nollen
Honderd jaar Bakkerij Nollen. Voor deze ambachtelijke bakker reden om ons te vragen een jubileumboek te maken. De titel: Goed gebakken.
Thuiskomen in je eigen magazine
Universiteit Twente
Met de slogan ‘High tech, human touch’ is het logisch dat je aankomende studenten wilt ontvangen met een technisch hoogstandje. Bij Universiteit Twente ontvangen nieuwkomers een gepersonaliseerd magazine. Zo ligt de UT wereldwijd op de deurmat.
Doordachte online marketing automation
Simplylogic
Simplylogic optimaliseert bedrijfsprocessen door efficiënte, flexibele maatwerk applicaties te bouwen met Mendix. Klanten kwamen vooral ‘binnen’ via het eigen netwerk. De zichtbaarheid moest worden vergroot.
Geliefd personeelsblad
Brandweer Twente
Ze gaan letterlijk door het vuur, voor de samenleving en voor elkaar. In hun personeelsblad ‘Verzamelstuk’ delen de Twentse brandweerlieden vier keer per jaar verhalen en ervaringen.
Accelereren met marketing
Roadtrips.nu
Rally’s organiseren. Het begon als een leuke bezigheid. Maar voordat Joep Palstra het goed en wel besefte, was Roadtrips.nu uitgegroeid tot een heuse onderneming. Wat nog ontbrak was een marketingvisie.
Partnermagazine met impact
Pentair
Een partnermagazine met méér dan alleen je eigen naam op de cover. Met ‘Inspired solutions’ geeft de wereldleider in watertechnologie een nieuwe dimensie aan het begrip personalisatie.
Gepersonaliseerd bewonerstijdschrift
Aveleijn
Aveleijn is een krachtige en vooruitstrevende organisatie die zorg draagt voor mensen met een beperking. De cliënt staat centraal en iedereen telt mee. Die gedachte stond aan de basis van het bewonerstijdschrift.
Marketing als groeiversneller
Olde Bolhaar
Ze verwerken en recyclen groenafval, maar staan zelf in groei en bloei. Door onder meer enkele strategische overnames wist Olde Bolhaar de activiteiten in korte tijd fors uit te breiden. Hoogste tijd dus voor een passende, eigentijdse website.
Méér dan een kookboek
Fijnproeven in Nederland
Een uniek kookboek, dat op fraaie wijze 35 sterrenrestaurants en hun chef-koks portretteert. Zinnenprikkelende eyecandy voor de smaakpupillen, met als bonus een meer dan welkome bijdrage voor de Voedselbank.