Huisstijl
Vernieuwde website
We namen naast Joep plaats op de bijrijdersstoel. Als navigator. Onze taak: het uitzetten van de koers richting toekomst. Met als eerste halte een nieuwe huisstijl en een eigentijds logo. Toe te passen in alle eigen media, te beginnen met de geheel vernieuwde website: www.roadtrips.nu. Volledig responsive en SEO-geoptimaliseerd. Hét vertrekpunt voor aansprekende marketingacties.
Rallyrijden als business
Een even ambitieuze als concrete inhoudelijke wens: vernieuwing zoeken in de roadtrips en de deelnemers positief verrassen. Een wens die duidelijk tot uiting komt in de omlijning van de rallyconcepten. Business as unusual.
Marketing = finesse
De strategie: vernieuwende rally’s aanbieden. De kunst: dit vertalen in concrete concepten. Met elk een eigen identiteit, een unieke profilering en een specifieke doelgroep. De eigen rally’s van Roadtrips.nu kenmerken zich door exclusiviteit. Beleving gaat boven commercie; het aantal deelnemers is per definitie beperkt. Het resultaat: een onvergetelijke ervaring en roadtrippers die vanzelf ambassadeurs worden. Met als spin-off een veelheid aan rally’s voor derden.
Nieuwsbrief & social
Rally’s zijn mooi om te rijden, maar ook gewoon leuk om over te lezen. De nieuwsbrief die we voor Roadtrips.nu verzorgen creëert rallybeleving. Informeert en inspireert bestaande relaties, prospects en liefhebbers, maar bereikt ook nieuwe doelgroepen. De digitale weg voert uiteraard ook langs Facebook, Instagram en LinkedIn. Bovendien verzorgen we voor Roadtrips.nu het volledige socialmediabeheer.
Rallydentiteit
Een nieuwe identiteit, goed omlijnde rallyconcepten en een duidelijke professionaliseringsslag. Joep kan een finishvlag op de kaart zetten daar waar hij met Roadtrips.nu naar toe wil. Hij kan z’n focus houden op de dingen waar hij sterk in is, wij faciliteren hem volledig qua marketing. En die marketing doet méér dan z’n werk, ervaart Joep nu al. “Ik merkte meteen welke impact deze stap op mijn doelgroep heeft en ben heel blij dat ik die gezet heb. Het was best een investering, maar die verdien ik heel snel terug.”