Partnermagazine met impact

Pentair

Een partnermagazine met méér dan alleen je eigen naam op de cover. Met ‘Inspired solutions’ geeft de wereldleider in watertechnologie een nieuwe dimensie aan het begrip personalisatie.

Persoonlijk voorwoord

Inspired solutions

Nieuwsgierig sla je het blad open en lees je het voorwoord. Voor jou persoonlijk geschreven door je accountmanager bij Pentair. Je bladert verder en komt boeiende artikelen tegen, gepersonaliseerd naar jouw vakgebied. Met veel schrijvers heb je wel eens contact gehad, je herkent ze aan de author’s notes. Op de achterpagina zie je een globe met daarop jouw land uitgelicht. En weer: je eigen naam.

Een wereld aan water

Pentair is met circa 9.500 medewerkers actief op 120 locaties in 25 landen. Met Inspired Solutions koos het bedrijf voor een partnermagazine op basis van ‘next-level’ personalisatie. Het resultaat: een betere binding en vergroting van commerciële kansen.

Retentiemarketing

Inspired Solutions is een belangrijke tool binnen de retentiemarketing-strategie van Pentair. Medewerkers van Pentair delen hun kennis over verschillende expertises en klantcases zorgen voor een helder inzicht in de toepassing van de producten.

Wereldwijze verzending

Wereldwijd krijgen partners van Pentair het gepersonaliseerde blad op hetzelfde moment in de brievenbus. Een behoorlijke logistieke uitdaging. Het lukt elk jaar weer om een excellente editie op tijd op de plaats van bestemming te krijgen, ook daar zijn wij bij Geen Blad voor de Mond dan weer trots op.

B2B-magazine Pentair