Skip to main content
WinkelwagenClose Cart
B2B-magazine Pentair

Gepersonaliseerde marketing in print

Je klant, cliënt of relatie verrassen gepersonaliseerde marketing, ook wel variabele data printing (VDP) genoemd. De mogelijkheden van gepersonaliseerde marketing in print? Van een naam op de cover tot een persoonlijk voorwoord met foto. Maar er kan nog méér. Alle teksten en alle foto’s in een magazine, brochure, folder of boek kunnen we volledig afstemmen op de ontvanger. Zelfs tot op paginaniveau. Next level personalisatie, noemen we dat.

Lees meer Bekijk voorbeelden

Eerste in Nederland

Met personalisatie maak je bij iedere ontvanger indruk. Geef je een nieuwe dimensie aan klantenbinding en benut je commerciële kansen optimaal. Bij Geen Blad voor de Mond realiseerden we ons dat al in 2009. In dat jaar bedachten en maakten we het eerste gepersonaliseerde magazine van Nederland.

Geen beperkingen

De technische uitvoering van de personalisatie verzorgen we in huis, AVG-proof. Vanuit jouw CRM-systeem of excel-bestand verwerken we relevante data tot gepersonaliseerd drukwerk dat volledig is afgestemd op de individuele ontvanger. Of het nou om gaat om 150 boeken, 1.500 brochures of 15.000 magazines.

Beter bereik

Zoals voor alles geldt ook voor drukwerk ‘hoe persoonlijker, hoe effectiever’. Onderzoek wijst uit dat een uiting die direct en persoonlijk op de ontvanger is gericht gemiddeld 23% beter worden gelezen dan standaard drukwerk. Personalisatie zorgt dus voor een groter en beter bereik.

Pentair

Een partnermagazine met méér dan alleen je eigen naam op de cover. Met ‘Inspired solutions’ geeft de wereldleider in watertechnologie een nieuwe dimensie aan het begrip personalisatie.

Lees dit succesverhaal

Gemeente Enschede

De gemeente Enschede heet nieuwe inwoners welkom met een gepersonaliseerd welkomstmagazine op naam. Met daarin alle praktische gemeentelijke informatie die je als nieuwe Enschedeër of Enschedese nodig hebt. Maar ook met wandelroutes door de fraaie Twentse natuur en tips voor uitjes.

Universiteit Twente

Met de slogan ‘High tech, human touch’ is het logisch dat je aankomende studenten wilt ontvangen met een technisch hoogstandje. Bij Universiteit Twente ontvangen nieuwkomers een gepersonaliseerd magazine. Zo ligt de UT wereldwijd op de deurmat.

Lees dit succesverhaal
Wat wij doen

Doeltreffende contentmarketing

Voor een brede klantenkring verzorgen we (gepersonaliseerde) uitingen. Toffe magazines en gave websites. Bekijk hier met welke marketingmiddelen jij je doelen gaat bereiken.

B2B-magazines

Personeelsbladen

Relatiemagazines

Cliëntentijdschriften

Onboardingmagazines

Brochures en catalogi

Gepersonaliseerd drukwerk (VDP)

Boeken

Jubileumuitgaven

Kookboeken

Jaarverslagen

Websites

Online magazines

Social media en social advertising

E-mailmarketing

Tekstschrijven

We gebruiken cookies om jouw ervaring met deze site te verbeteren.