De juiste keuze
SEO-vriendelijke website
Simplylogic biedt software voor een efficiëntere werkdag. Wie softwareoplossingen op maat maakt, wil ook een maatwerk website. Dankzij een marktanalyse en een keyword- en persona-onderzoek wisten we de juiste SEO-strategie te vinden. Frisse en wervende teksten op een SEO-geoptimaliseerde site en een backlink-strategie maken het plaatje compleet. Een sterke basis, waardoor potentiële klanten Simplylogic beter weten te vinden.
Strategische blogs
Het delen van cases die het verschil maken, uitleg van de werkwijze en meer informatie over de branches waarin Simplylogic actief is. Gebruiksvriendelijkheid voor de bezoeker staat voorop. Maar er is meer. Blogs schetsen scenario’s waarmee de klant zich kan identificeren. De lezer wordt continu getriggerd om een vrijblijvend consult aan te vragen.
Eén centraal marketingplatform
Om alle binnenkomende data overzichtelijk te houden hebben we een strategie ontwikkeld om het gebruik van HubSpot te optimaliseren. Een ideale oplossing voor inbound marketingbeheer. Met het CRM-platform kan Simplylogic geautomatiseerd potentiële klanten generen, beheren en onderhouden en aan leadgeneratie werken. De software zorgt ervoor dat relevante bezoekers worden aangetrokken. De data die dit oplevert gebruiken we voor gerichte content. Zo kunnen we bijvoorbeeld specifieke doelgroepen binnen de branches segmenteren.
LinkedIn advertising
Om potentiële klanten binnen te halen zetten we de kracht van LinkedIn in. Advertenties zorgen ervoor dat de diensten van Simplylogic bij exact de juiste personen onder de aandacht komen. Doelgerichte campagnes leverden meteen al kwalitatieve leads op.
Groeiversnelling
Niet alleen heeft de website nu een sterke merkidentiteit, met marketingtools en een cross-mediale contentmarketingstrategie versnellen we de groei van het bedrijf. We creëerden meer, betere en snellere interactie tussen de klant en Simplylogic. Zo kan de bezoeker nu met één druk op de knop een gratis consult aanvragen of een whitepaper downloaden. Efficiënt én effectief. Simplylogic groeit inmiddels sneller dan verwacht en is dan ook zeer tevreden over de nieuwe branding.